Spoedlijn • bel direct

085 - 13 043 93

ONNA helpt u verder

Zany Hoogendijk-Salatovic

“Na mijn studie Nederlands recht in 2001, ben ik als letselschadejurist begonnen bij de verzekeringsmaatschappij Onderlinge 's-Gravenhage. Al snel wist ik dat ik ooit als zelfstandig ondernemer slachtoffers wilde gaan helpen. Enkele jaren daarna ben ik als letselschadejurist bij Klaverblad Verzekeringen gaan werken. Na eerst een aantal jaren aan de kant van de verzekeraar te hebben gewerkt, maakte ik vervolgens de overstap naar belangenbehartiger. 

Dit zeggen andere over Onna letselschade

Als belangenbehartiger ben ik niet alleen een jurist maar ook medemens die goed kan luisteren en meedenken; een rol die goed bij mij past. Mijn doel is om mijn cliënten door deze moeilijke periode in hun leven heen te helpen. Het logo van Onna weerspiegelt dan ook mijn opvatting over mijn rol als belangenbehartiger; ondersteunen en verder helpen. 

Een letselschadezaak is vaak ingrijpend en brengt veel veranderingen mee. Ik kan mijn clienten hun gezondheid niet terugbrengen, maar ik kan ervoor zorgen dat ze krijgen waar ze juridisch recht op hebben."

Monique Bloos: de belangrijkste vraag is, wat wil je zelf?

Ik ben Monique Bloos. Na een periode van 11 jaar gewerkt te hebben voor een verzekeringsmaatschappij werd ik begin 2019 gevraagd om als belangenbehartiger te gaan werken. Vanaf mei 2019 behartig ik de belangen van slachtoffers, en het mooie aan de “andere kant” is dat je echt naar slachtoffers kunt luisteren. Hoe krijg je jouw leven weer op de rails en welke middelen zijn nodig om dit voor elkaar te krijgen? Maar de belangrijkste vraag is, wat wil je zelf? Heb je hulp nodig om jouw leven weer op te pakken of regel je het liefst alles zelf?

Dit zeggen andere over Onna letselschade

Ik help je bij het beantwoorden van deze vragen door goed naar je te luisteren en samen een plan van aanpak te maken. Daarnaast vind ik het belangrijk dat de verzekeraar ook denkt in oplossingen en dat we uiteindelijk met elkaar tot een afwikkeling komen waarbij jij een goed gevoel hebt.

Een van mijn belangrijkste karaktereigenschappen is positief denken. Deze eigenschap vind ik erg belangrijk als we naar jouw toekomst kijken.

ONNA letselschade wil echt het verschil maken ten opzichte van andere kantoren door het slachtoffer “centraal” te stellen. Ook willen de medewerkers van dit kantoor zich de aankomende jaren inzetten voor de verkeersveiligheid.

 

 

 

  

Werkzaam o.m. in:

> Den Haag
> Utrecht
> Groningen
> Maastricht
> Zwolle
> Rotterdam
> Amsterdam
> Zuid-Holland

Contact 

Haagse Hof - Parkstraat 83
2514 JG  DEN HAAG
Nederland

085 13 043 93
info@onnaletselschade.nl
www.onnaletselschade.nl